Thursday, October 25, 2007

citi reisar

M-au apucat dracii
Am zis ca nu o mai alerg de nebun. Sunt un om cu capul pe umeri, cu nevasta si copil acasa, nu am voie sa imi risc pielea pe motor.

Ai ash... da' asa imi place sa o ard... Aseara am cedat. E asa un sentiment tamp sa merg cu motorul in acelasi ritm in care as merge cu masina incat nu am mai rezistat am tras de acceleratie.
Banzaiiiii !
Imi cer scuze in mod oficial sotiei in primul rand pt emotii si miscarii motociclistilor civilizati pentru a le fi zadarnicit eforturile.
Sa fi fost oare din cauza castii partiale care imi ofera o vizibilitate mai buna? Daca vad mai bine... alerg mai bine. Logic nu? Ia faceti bai o manifestare ca sa se interzica prin lege castile partiale.
Totusi...
Nu pot sa promit ca nu mai fac! Nu fac promisiuni daca sunt sigur ca nu ma pot tine de ele.
Si nici nu vreau