Wednesday, October 17, 2007

bullshit

Cat de greu o fi sa vrei sa gandesti?

Imi aduc aminte de o cursurile de politologie de la facultate... Ce ciudat, am facut politehnica si eu imi aduc aminte ocazional de cursurile de politologie si de management... Ne explica profesorul atunci superioritatea liberalismului in fata altor concepte sociale. Si imi mai aduc aminte foarte bine o alta idee: ca lumea nu ar fi o multie fixa din care fiecare ia ce poate (in detrimentul altora, bineinteles), ci ca prin colaborare putem avea ficare mai mult de castigat.
Astfel un angajator al carui angajati sunt fericiti are mai multe de castigat decat unul care se bucura la cateva sute de lei economisite de pe la angajati (la salarii/cheltuieli de bun simt, specializari etc.)

Mda? si rata impunge
deocamdata traim in romania care in cida tuturor atlaselor geografice si geopolitice este o tara... populata de evrei

Si tigani

AAAA... si armeni capabili


ps: stie careva pe unde e Congo?