Friday, September 21, 2007

Pe WC cu ziaru' in mana

bine m-am regasit
n-am mai scris de mult pe blog din mai multe motive:
1. la inceput nu prea aveam ce...
2. nu am avut timp ca in timpul liber ma dadeam cu motorul
3. am fost internat... din nou

In fine am revenit.
ce s-a mai intamplat intre timp?


Gilera GP800... o stupiditate de maxiscuter... Dupa ce a venit Yamaha cu T-maxul s-au gandit si Honda si Suzuki sa se bage si ei... Da' nu asa oricum... facem mai mare si mai tare... Fasssss... Le scuipa T-maxul in vanzari de nu se vad. Ce dracu faci domle cu un scuter de un sfert de tona, cu 50 de cai? Stai ca pe WC la 200 km... Pozitia o fi confortabila da pana la 100-120 km/h ceea ce T max cu 500 cmc face cu varf si indesat. La ce pleashca lu' hector au scos italienii aia de la Piaggio Gilera de 850 cmc?
Protectia aerodinamica... cam cum ai sta pe WC cu un mare ziar in fata...