Thursday, May 29, 2008

un nou inceput

de luni incep un nou job

gata cu presa
ma apuc de biznis. De biznisu altora.

De ce? nu doar pentru bani ci si pt ca m-am plictisit. M-am plictisit sa observ ca in romania (am scris intentionat cu litera mica pt ca nu ma refer la tara ci la ideea de romanism) nimeni nu citeste un articol.
M-am intalnit cu cititorul X...
X: "Am VAZUT articolul Y... foarte misto. Si mie imi place modelul asta"
Eu: "Ati vazut ca motorul e preluat de la Z?"
X: "Aaa... nu ma pricep eu asa de bine"
Eu: "Poi... asta era esenta articolului"
X: "poi... eu m-am uitat la poze si la datele tehnice"
...

no comment
Si atunci pt ce? pentru ce sa iti bati capul ca sa inveti istoria motociclismului? De ce sa ma intereseze cine ce vrea sa scoata sau de ce un anume model nu a avut succes? pentru ce?
Ca sa aud dupa aia din gura cititorului ca motocicletele noi sunt pentru prosti... sau din gura unui coleg de breasala ca trebuie sa fii prost sa dai banii pe un anumit model cand poti cumpara unul de 4-5 ani la aproape jumatate din pretul aluia?
E drept ca nici eu si nici alti 90% din motociclistii romani nu ne vom permite un motor nou dar asta nu inseamna ca trebuie sa stam in bezna...

Cine a stins lumina? Inca nu am plecat cu totii din romania