Thursday, May 8, 2008

Read the fucking manual!!!

pt ca de prea multa vreme tot amanam o mica reparatie la motor ieri mi-am luat inima-n dinti si m-am apucat de surubarit.
Problema: capacul de la alternator avea o mica fisura prin care se scurgeau cateva picaturi de ulei (cam 100-200 g la 1000 km)
Rezolvare: demontat capac, sudat in argon, montat la loc

Buba... la demontare a cazut o saiba... problema e ca saiba aia vene perfect peste doua axuri (unul de la pinionul intermediar al doilea de la frai). In loc sa ma duc imediat sa consult manualul de service (pe care il am doar in spaniola, iar mie nu imi plac telenovelili) am pierdut minute bune sa gasesc logic locul in care trebuia pusa saiba respectiva, si bineinteles ca am pus-o prost. E... si uite asa am demontat capacul cu pricina de doua ori, si de doua ori l-am montat la loc, da' saiba tot prost am pus-o. Ba mai mult... pt ca am pus-o aiurea a cedat si o sudura mai veche de pe acelasi capac. Intr-un final, pt ca electromotorul refuza sa invarta motorul chiar si dupa ce bateria a stat doua ore pe redresor am zis ca e cazul sa arunc un ochi pe carte...
Ca sa vezi... in carte nici nu era nevoie sa citesc, pt ca era o mare poza cu saiba aia pusa la locul ei.
Soooo... nexta time, vorba rusului, READ THE FUCKING MANUAL...

ps: daca nu mi-a placut cartea la viata mea...